Співпраця.

Бізнес-пропозиція

Бажаєте почати свою справу або розширити свій бізнес? - компанія "Чудо-Піч" пропонує бізнес, перевірений кризами.

Німецько-українське підприємство "Чудо-Піч" має 15 річний досвід відкриття невеликих вигідних бізнес-проектів у сфері швидкого харчування. По всій Україні за ці роки ми співпрацювали з більше ніж тисячею підприємців.

Чому вигідно працювати з нами?

1. Прибутковість - невеликі капіталовкладення та їх швидка окупність. Стабільний щомісячний прибуток.

2. Безризиковість - ваші гроші, витрачені на заставу за обладнання, у разі закриття бізнесу, повертаються.

3. Економічність - достатньо мінімум персоналу (1-2 людини), так як всі компоненти ми привозимо в замороженому вигляді і їх потрібно тільки розігріти, випекти або допекти (в залежності від виробу).

4. Якість - всі продукти українського виробництва натуральні та відповідають всім санітарно-гігієнічним нормам.

5. Різноманітний асортимент продукції - більше 70 видів м’ясних, овочевих та солодких виробів з листкового та дріжджового тіста, хлібобулочних та кондитерських виробів. Більш докладніше про продукцію дивитись на сторінці «Продукція»

6. Швидкість - монтаж обладнання, навчання Вашого персоналу та запуск об’єкта здійснюється спеціалістами нашого підприємства за один - два дні.

7. Доставка - заморожені вироби доставляються безпосередньо на Вашу торгову точку в більшість населених пунктів України через широку мережу дистриб’юторських центрів.

Підприємство "Чудо-Піч" пропонує універсальне рішення для будь-якого формату бізнесу класу фаст-фуд: від частини прилавка в магазині і барі до затишного кафе з широким асортиментом продукції. Швидке харчування не вимагає багато капіталовкладень. На відміну від повноцінного ресторану, власну точку швидкого харчування можуть собі дозволити багато підприємців. Достатньо лише торгової точки площею від 6 м2

Умови співпраці за франчайзингом

Партнером ТМ "Чудо-Піч" може стати як фізична (суб’єкт підприємницької діяльності) так і юридична особа яка:

    1. Бажає співпрацювати з нашим підприємством на умовах франчайзингу;

    2. Володіє або орендує торгове місце (кіоск, павільйон, частину магазину або кафе). Для розміщення обладнання, необхідного для випічки і реалізації заморожених напівфабрикатів, достатньо лише 6 кв.м. Крім того, на цій же площі можна одночасно реалізовувати супутні товари (соки, воду, каву, чай та ін.);

    3. Торгова точка має досить хороше місце розташування - місце з високим трафіком (зупинки транспорту, метро, продовольчі і речові ринки, учбові заклади і тому подібне);

    4. Володіє капіталом 20000,00 гривень для придбання під заставу необхідного технологічного обладнання: конвекційної печі для випічки продукції; вітрини з підігрівом випеченої продукції. Рекламна конструкція, яка включає: світлову вивіску, цінник, банер і наклейки для оформлення торгової точки придбавається франчайзі за власні кошти. Більш детально про обладнання дивитись на сторінці «Обладнання». У разі розриву договірних стосунків заставна вартість буде повернута клієнтові (з урахуванням амортизації обладнання) в обмін на обладнання.

    5. Має в наявності холодильну камеру (скриню) для зберігання заморожених виробів з можливістю заморожування до -18С і місткістю 500 літрів (звичайна камера для морозива). Придбавається партнером самостійно.


Для функціонування торгової точки :

    1. використовується економічне в роботі обладнання,

    2. потрібний лише один продавець,

    3. не потрібно підключення торгової точки до водопроводу (досить мати в наявності запас води 5 літрів в день),

Пакети для випеченої продукції з паперу, доставляється разом з напівфабрикатами і надаються безкоштовно. Необхідно також враховувати дохід від супутніх товарів (кава, чай, води, соки) який складає як правило від 30 % від основного розміру доходу. Звичайно головна стаття витрат - це орендна плата, яка має бути Вами уважно проаналізована.


Послідовність запуску торгової точки :

    1. Проведення переговорів з клієнтом;

    2. Отримання інформації про клієнта (стандартний пакет юридичних документів і особистих даних) для оформлення договорів;

    3. Отримання інформації від клієнта про місце розташування майбутньої торгової точки (фотоматеріали). При необхідності можливий виїзд і огляд торгової точки працівниками нашого підприємства;

    4. При необхідності узгодження доопрацювання клієнтом конструктивних елементів торгової точки (вікно, розміщення вітрини). Ці роботи робляться як власними силами клієнта так і силами працівників нашого підприємства;

    5. Підписання з ТМ "Чудо Піч" (центральний офіс) договору франчайзингу, договору застави обладнання, договору постачання продукції з зазначенням асортименту і цін на продукцію, що постачається;

    6. Проведення оплати клієнтом заставної вартості обладнання;

    7. Постачання і монтаж обладнання торгової точки, розміщення рекламної конструкції і деталей дизайну. Ці роботи проводяться в основному силами працівників нашого підприємства;

    8. Наймання франчайзі на роботу продавця. Якість випічки продукції і успіх її реалізації багато в чому залежить від вибраної кандидатури;

    9. Навчання персоналу роботи з обладнанням та процесом випічки продукції;

    10. Надання фірмового одягу, цінників продукції;

    11. Замовлення продукції, її постачання і оплата клієнтом.

Залежно від успішності точки, пов'язаної в першу чергу з вдалим місцем розташування, реалізація може скласти від 100 до 300 шт. виробів в день, що дозволяє отримати в середньому при націнці на 1 шт. виробу в середньому близько 6,8 грн. (націнка в залежності від виробу становить від 5 до 10 грн. на одній штуці) дохід в сумі від 680 до 2040 грн. в день та від 20400 до 61200 грн. на місяць.

Продукція

За співпрацею у форматі франчазингу пропонується в першу чергу вироби які потребують випічки в точці продажу так і заморожені вироби які достатньо розморозити та підігріти в мікрохвильовій печі:

    А. Вироби з листкового тіста з м'яснми, овочевими та солодкими начинками, які потребують лише випічки в пароконвекційній печі (струделі, хачапурі, бугаца, супервироби, піца);

    Б. Швидкозаморожені вироби з лисково-дріжджового тіста з різноманітними начинками високого ступеня готоввності (піца, багети, сендвичі-паніні, гамбургери, чізбургери), які потребують лише розморожування при кімнатній температурі та розігріву в мікрохвильовій печі;


При достатній торговій площі та обладнанні в торговій точці також можуть випікатися:

    В. Вироби хлібобулочні (хліба, багети, чіабата, булочки) високого ступеня готовності швидкозаморожені для приготування яких необхідно провети дефростацію (розморожування) та випікання в пароконвекційній печі;

    Г. Вироби з лисково-дріжджового тіста (круасани) які потребують для приготування дефростацію (розморожування), вистоювання у вистійній шафі та подальше випікання у пароконвекційній печі;

Обладнання

Для відкриття торгової точки ми надаємо нашим партнерам у безкоштовне користування під грошову заставу наступне обладнання:

Конвекційну піч італійського виробництва фірми UNOX, або аналогічну

Фірмову теплову вітрину власного виробництва. Вітрини бувають різних конструкцій і з різними розмірами і навіть можуть бути виготовлені на замовлення з урахуванням особливостей торгівельної точки. Основне призначення теплових вітрин - збереження ефекту свіжості випічки упродовж 3-4 годин. Це досягається методом підігрівання усього об'єму вітрини. Є можливість ступеневого регулювання внутрішньої температури.

На вищезгадане технологічне обладнання в період експлуатації надається гарантійне і технічне обслуговування. Монтаж і наладка обладнання, навчання персоналу роботи з ним, робиться нашими фахівцями.


Нищенаведене обладнання та елементи дизайну торгової точки придбаваються франчайзі самостійно:

Морозильна скриня для зберігання заморожених виробів до моменту випічки місткістю близько 500 л. що підтримує температуру - 18 С.

Мікрохвильова піч
Потужність: 850 Вт
Об’єм: 23 л.

Контактний гриль

Рекламна конструкція (виготовляється з урахуванням дизайну торгової точки)

Банери і наклейки (виготовляються з урахуванням дизайну торгової точки)

Фірмовий спецодяг для персоналу

Обладнання працює від звичайної однофазної розетки 220В. Загальна потужність підведеної до торгової точки електрики має бути не менше 5 кВт/год. Для роботи торгової точки не потрібно спеціальний витяг і підведення води.

Дизайн торгових точок











Анкета франчайзі

Бізнес-пропозиція

Запрошуємо до співпраці власників магазинів, супермаркетів, підприємств сектору ХоРеКа: готелі, ресторани, кафе, а також власників барів, магазинів, торгівельних павільйонів, для реалізації заморожених хлібобулочних та кондитерських напівфабрикатів з різноманітними начинками

Заморожені хлібобулочні та кондитерські напівфабрикати (сендвичі, бургери, піца, хліб, чіабата, багети, круасани), упаковані в гофрокартонні ящики, доставляються в будь-яку точку України транспортом нашої компанії. Ваша перевага - вже створені канали продажів продукції, підготовлений персонал. Наша перевага - унікальний асортимент за кількістю та якістю продукції, хороші рівні націнок, які дають можливість заробітку кінцевому продавцеві.

Після розгляду Вами даної комерційної пропозиції або для отримання детальної інформації, зателефонуйте до офісу, або надішліть повідомлення на електронну пошту нашого підприємства (див. «Контакти»).

Сподіваємося на взаємовигідне співробітництво!

050 4312163 - Леся Михайлівна
050 3711269 - Сергій Вікторович

Продукція

За співпрацею у форматі гуртової торгівлі пропонується наступна продукція:

    А. Вироби з листкового тіста з м'яснми, овочевими та солодкими начинками, які потребують лише випічки в пароконвекційній печі (струделі, хачапурі, бугаца, супервироби, піца);

    Б. Швидкозаморожені вироби з лисково-дріжджового тіста з різноманітними начинками високого ступеня готоввності (піца, багети, сендвичі-паніні, гамбургери, чізбургери), які потребують лише розморожування при кімнатній температурі та розігріву в мікрохвильовій печі;

    В. Вироби хлібобулочні (хліба, багети, чіабата, булочки) високого ступеня готовності швидкозаморожені для приготування яких необхідно провети дефростацію (розморожування) та випікання в пароконвекційній печі;

    Г. Вироби з лисково-дріжджового тіста (круасани) які потребують для приготування дефростацію (розморожування), вистоювання у вистійній шафі та подальше випікання у пароконвекційній печі;

Вам немає необхідності купувати окремо булку, котлету, овочі і соуси, замішувати тісто. Усе це вже є в нашому готовому виробі, натуральному і швидкозамороженому (шокове заморожування), завдяки чому зберігаються усі поживні якості продукту і гарантується неможливість виникнення шкідливих бактерій. Усі вироби виготовляються згідно із стандартами України: СОУ 15.8-37-00389676-533:2006 і ДСТУ 4587:2006.

На кожну партію товару видається декларація виробника. Термін зберігання: 180 діб (при температурі мінус 18).

Обладнання

Для випічки, допікання, розігріву заморожених напівфабрикатів необхідне наступне (придбавається партнером самостійно):

Конвекційну піч італійського виробництва фірми UNOX, або аналогічну

Вистійна камера

Фірмову теплову вітрину власного виробництва. Вітрини бувають різних конструкцій і з різними розмірами і навіть можуть бути виготовлені на замовлення з урахуванням особливостей торгівельної точки. Основне призначення теплових вітрин - збереження ефекту свіжості випічки упродовж 3-4 годин. Це досягається методом підігрівання усього об'єму вітрини. Є можливість ступеневого регулювання внутрішньої температури.

Морозильна скриня для зберігання заморожених виробів до моменту випічки місткістю близько 500 л. що підтримує температуру - 18 С.

Мікрохвильова піч
Потужність: 850 Вт
Об’єм: 23 л.

Контактний гриль